Aktuální vydání

Uhříněveský zpravodaj 7-8/2019 (formát PDF, velikost souboru 3,41 MB)

Aktuální číslo - PDF ke stažení

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa
MAPA PŘÍSTUPNOSTI

Bezbariérová mapa
GEOPORTÁL

Geoportál Praha

Datum a čas

Dnes je pondělí, 19. 8. 2019, 23:07:18

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Dnes je 19.8.2019

Svátek má Ludvík

Zítra má svátek Bernard

Aktuální počasí

Počasí dnes:

19. 8. 2019

zatazenosde

Bude oblačno až zataženo, místy přeháňky nebo slabý déšť, na Moravě a ve Slezsku zpočátku skoro jasno až polojasno. Denní teploty 22 až 26°C, na Moravě a ve Slezsku 26 až 30°C. Noční teploty 17 až 13°C.

Přehrát/Zastavit Další

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 19
DNES: 1522
TÝDEN: 1522
CELKEM: 1584061

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Jak bude vypadat nová školka?

Typ: Aktuality
MS2MČ oslovila šest architektonických studií nejen s návrhem samotné budovy školky, ale i komplexního řešení celého městského bloku. Představujeme vám tři projekty, které postoupily do dalšího kola a z kterých hodnoticí komise vybere vítězný návrh.

Akutní nedostatek míst pro naše děti v předškolních zařízeních je nutné řešit. A řešení musí být rychlé a zároveň citlivé k dané lokalitě.

 

Takové zadání dostalo šest architektonických studií, která MČ oslovila nejen s návrhem samotné budovy školky, ale i komplexního řešení celého městského bloku. Představujeme vám tři projekty, které postoupily do dalšího kola a z kterých hodnoticí komise vybere vítězný návrh.

 

Každý z postupujících návrhů přistupuje k území odlišným způsobem: dvě samostatné budovy, jedna centrální budova s oddělenou tělocvičnou, částečně zahloubený objekt organického tvaru.


Který z návrhů se líbí vám? Napište nám na: redakce@praha22.cz.

 

Podrobnosti včetně půdorysů, komentářů a zajímavostí najdete v březnovém čísle Uhříněveského zpravodaje.

 

 

ARCHIW STUDIOMS1

 

BREAK POINT
MS2

 

STOPRO
MS3


Přílohy

Vytvořeno: 28. 2. 2019
Poslední aktualizace: 4. 4. 2019 17:25
Autor: Petra Vaňková