Aktuální vydání

Uhříněveský zpravodaj 7-8/2019 (formát PDF, velikost souboru 3,41 MB)

Aktuální číslo - PDF ke stažení

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa
MAPA PŘÍSTUPNOSTI

Bezbariérová mapa
GEOPORTÁL

Geoportál Praha

Datum a čas

Dnes je neděle, 21. 7. 2019, 19:55:43

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Dnes je 21.7.2019

Svátek má Vítězslav

Zítra má svátek Magdaléna

Aktuální počasí

Počasí dnes:

21. 7. 2019

bo

Bude polojasno až oblačno, místy přeháňky nebo bouřky. Denní teploty 24 až 28°C. Noční teploty 16 až 12°C.

Přehrát/Zastavit Další

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 19
DNES: 1125
TÝDEN: 9627
CELKEM: 1544134

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Obsah

Projekt MČ Praha 22 – Místní akční plán rozvoje vzdělávání II


Reg. č. projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0008723

 

Cílem projektu je pokračování a prohloubení partnerství a spolupráce aktérů ve vzdělávání nastavených během realizace MAP I. Během projektu dojde nejen k definování cílů a priorit vzdělávací politiky na území správního obvodu (dále SO) Praha 22, ale částečně také k jejich implementaci. Hlavním výstupem projektu bude Místní akční plán rozvoje vzdělávání. Do projektu je zapojeno všech 11 MŠ a ZŠ s RED IZO zřízených na území SO Praha 22. Projekt je realizován od července 2018 do června 2022, celkem 48 měsíců.

Projekt je realizován v rámci Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání

http://www.msmt.cz/uploads/OP_VVV/Pravidla_pro_publicitu/logolinky/Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz.jpg

Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Praze 22 pokračuje

Městská část Praha 22 realizuje od 1. 7. 2018 do 30. 6. 2022 s podporou z Evropských strukturálních a investičních fondů projekt MČ Praha 22 - Místní akční plán rozvoje vzdělávání II. Do projektu je zapojeno všech jedenáct MŠ a ZŠ zřízených na území správního obvodu Praha 22. Během realizace projektu dojde k definování cílů a priorit vzdělávací politiky na území správního obvodu Praha 22 do roku 2023, a částečně také k jejich implementaci. celý text

Aktuality | 15. 2. 2019 | Autor: Petra Vaňková