Aktuální vydání

Uhříněveský zpravodaj - leden 2020 (Strategický plán)

Aktuální číslo - PDF ke stažení

Online dotazník

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa - odkaz otevře nové okno
MAPA PŘÍSTUPNOSTI

Bezbariérová mapa
GEOPORTÁL

Geoportál Praha

Datum a čas

Dnes je středa, 22. 1. 2020, 4:09:34

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Dnes je 22.1.2020

Svátek má Slavomír

Zítra má svátek Zdeněk

Aktuální počasí

Počasí dnes:

22. 1. 2020

zata

Bude převážně zataženo nízkou oblačností nebo mlhavo, na horách a ojediněle i v nižších polohách až skoro jasno. Denní teploty -1 až 3°C. Noční teploty 0 až -4°C.

Přehrát/Zastavit Další

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 391
TÝDEN: 3805
CELKEM: 1829374

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území MČ Praha 22
Reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000357

Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Místní akční plán vzdělávání (MAP) je dvouletý projekt prioritně zaměřený na klíčová témata vzdělávání a investice na území SO Praha 22. Cílem projektu je zvýšení kvality vzdělávání v MŠ a ZŠ na území SO Praha 22, podpora spolupráce různých řizovatelů, škol a ostatních aktérů v oblasti formálního či neformálního vzdělávání, včetně rodičů dětí a žáků a získání dotací v oblasti školství. Projekt je realizován v rámci OP VVV, prioritní osy 3, rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání. Projekt je spolufinancován EU. Nositelem projektu za SO Praha 22 je MČ Praha 22.
Zahájení projektu: květen 2016
Ukončení projektu: duben 2018
 

Pracovní skupiny MAP

Pracovní skupiny MAP - Projekt MČ Praha 22 - MAP
Seznam členů celý text

Školství | 24. 4. 2017 | Autor: Petra Vaňková

Realizační tým MAP Praha 22

Realizační tým MAP - Projekt MČ Praha 22 - MAP
Seznam členů celý text

Školství | 24. 4. 2017 | Autor: Petra Vaňková

Řídící výbor MAP

Řídící výbor MAP – Projekt MČ Praha 22 – MAP
Seznam členů a náhradníků celý text

Školství | 24. 4. 2017 | Autor: Petra Vaňková