Městská část Praha 22
Praha 22

Výsledky průzkumu spokojenosti se službami OIC

Výsledky průzkumu, ve kterém se lidé mohli vyjídřit k ročnímu fungování Otevřeného informačního centra.
Dotazníky byly v elektronické i tištěné podobě. Průzkum probíhal v únoru 2016.

Zajímal nás názor občanů, jak jsou spokojeni se službami OIC a co by případně změnili či zlepšili. Lidé se mohli vyjádřit ke službám OIC v rámci celého měsíce února – jednak v rámci zodpovězení dotazníků, které byly k dispozici jak na webu MČ Praha 22, tak také v tištěné formě přímo na recepci OIC. Dále pak mohli do 15. 3. hlasovat v rámci jednoduché ankety na hlavní straně webu.
Na tyto dotazníky odpovědělo a v rámci ankety hlasovalo v součtu více než 500 osob.

 

Co vzešlo z ankety a dotazníků?
• Většina občanů vznik OIC uvítala
• Vyhovuje jim otevírací doba OIC, které je otevřeno 58 hodin týdně včetně soboty
• Velmi dobře byla hodnocena úroveň technického vybavení OIC (veřejný internet, tiskárnu, scan, kopírky)
• Nejvíce je využívána podatelna, ověřování, Czech Point
• Občané oceňují občanskou poradnu – nejvíce je využívána právní poradna a poradna pro rovné příležitosti, kde byly poskytnuty od loňského roku desítky konzultací
• Vysoce byl hodnocen přístup zaměstnankyň OIC a poskytování služeb
• Občané by v rámci OIC uvítali navíc například předprodej vstupenek, turistické mapy, samolepky, pohlednice, známky a také občasnou přítomnost samosprávy

výsledek fungování OIC 1

výsledek fungování OIC 2

výsledek fungování OIC 3

výsledek fungování OIC 4

 

Výsledek jednoduché ankety na webu MČ Prahy 22:

Jste spokojeni se službami Otevřeného informačního centra (OIC)?

ANO 55%

NE 45%

Hlasovalo se od 13. 1. do 15. 3. 2016

Datum vložení: 22. 3. 2016 15:33
Datum poslední aktualizace: 7. 12. 2016 5:04
Autor: Petra Vaňková