Aktuální vydání

Uhříněveský zpravodaj 9/2019 (formát PDF, velikost souboru 4,94 MB)

Aktuální číslo - PDF ke stažení

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa
MAPA PŘÍSTUPNOSTI

Bezbariérová mapa
GEOPORTÁL

Geoportál Praha

Datum a čas

Dnes je středa, 18. 9. 2019, 13:17:35

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Dnes je 18.9.2019

Svátek má Kryštof

Zítra má svátek Zita

Státní svátky a významné dny na zítřek:

  • Den, kdy mluvíme jako piráti

Aktuální počasí

Počasí dnes:

18. 9. 2019

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, odpoledne až oblačno. Denní teploty 12 až 16°C. Noční teploty 6 až 2°C.

Přehrát/Zastavit Další

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 15
DNES: 1156
TÝDEN: 4639
CELKEM: 1626738

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace vztahující se k Městské části Praha 22

(životní situace ke stažení ve formátu PDF, potřebný prohlížeč můžete stáhnout např.zde)

Pro možnost objednat se na úřad on-line klikněte zde.
 

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Stížnost občana na práci veřejné správy adresovaná veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi)

3. Pojmenování (název) životní situace

Stížnost občana na práci veřejné správy adresovaná veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi)

4. Základní informace k životní situaci

Na veřejného ochránce práv (ombudsmana) se můžete obrátit v případě, že nesouhlasíte s postupem, opatřením, rozhodnutím či jinou činností úřadu ve vztahu k vám nebo pokud chcete podat stížnost na nečinnost úřadu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba (osoba oprávněná jednat jménem právnické osoby).

Za fyzickou osobu může jednat zmocněný zástupce (na základě plné moci).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí, tj. záležitost se týká orgánu vykonávajícího státní správu.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemně stížnost poštou, e-mailem, datovou schránkou, prostřednictvím on-line formuláře na internetu nebo osobně v sídle veřejného ochránce práv.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Musíte podat stížnost veřejnému ochránci práv a předložit veškerou relevantní dokumentaci, týkající se věci.

Stížnost veřejnému ochránci práv (ombudsmanovi) musí zahrnovat:

  • jméno, příjmení a bydliště stěžovatele (u právnické osoby název, sídlo a osobu oprávněnou jménem právnické osoby jednat),

  • označení úřadu či úřadů, vůči nimž stížnost směřuje (případně identifikační údaje úředníka, který konkrétně za úřad jednal),

  • popis podstatných okolností věci, včetně sdělení, zda a s jakým výsledkem byla věc předložena jinému orgánu,

  • doklad o tom, že úřad, jehož se stížnost týká, byl neúspěšně vyzván k nápravě,

  • týká-li se stížnost vydaného rozhodnutí, jeho kopii,

  • pokud je stížnost podávána za jinou osobu, písemnou plnou moc.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzorový formulář je součástí informačního letáku, který je k dispozici v prostorách Kanceláře veřejného ochránce práv či na internetových stránkách veřejného ochránce práv, jeho použití však není nezbytnou podmínkou podání stížnosti.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Musíte nejprve sám / sama vyzvat úřad, jehož se stížnost týká, k nápravě.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Stížnost ombudsmanovi je možno podat také v elektronické podobě, a to prostřednictvím on-line formuláře na internetu.

Doplnění či dotazy ke stížnosti lze zaslat na adresu: podatelna@ochrance.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.