Aktuální vydání

Uhříněveský zpravodaj 7-8/2019 (formát PDF, velikost souboru 3,41 MB)

Aktuální číslo - PDF ke stažení

Interaktivní mapa

Interaktivní mapa
MAPA PŘÍSTUPNOSTI

Bezbariérová mapa
GEOPORTÁL

Geoportál Praha

Datum a čas

Dnes je středa, 17. 7. 2019, 3:11:27

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Svátek

Dnes je 17.7.2019

Svátek má Martina

Zítra má svátek Drahomíra

Aktuální počasí

Počasí dnes:

17. 7. 2019

obl

Bude polojasno až oblačno. Denní teploty 21 až 25°C. Noční teploty 13 až 9°C.

Přehrát/Zastavit Další

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 14
DNES: 271
TÝDEN: 3252
CELKEM: 1537759

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

Životní situace vztahující se k Městské části Praha 22

(životní situace ke stažení ve formátu PDF, potřebný prohlížeč můžete stáhnout např.zde)

Pro možnost objednat se na úřad on-line klikněte zde.
 

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

4. Základní informace k životní situaci

Stavby, jejich změny a udržovací práce na nich, lze provádět jen podle stavebního povolení nebo na základě ohlášení stavebnímu úřadu. Žádost o stavební povolení spolu s předepsanou dokumentací podává stavebník u stavebního úřadu. Nedílnou součástí projektové dokumentace stavby (projekt), která se předkládá ke stavebnímu řízení, je také požárně bezpečnostní řešení stavby.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Stavebník (rozumí se tím též investor a objednatel stavby).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Stavebník je povinen nejdříve zajistit zpracování projektové dokumentace jím navrhované stavby nebo jiné stavební úpravy podléhající stavebnímu řízení, a to prostřednictvím osoby oprávněné k vybraným činnostem ve výstavbě (projektant). Dále předloží žádost o vydání stanoviska k požárně bezpečnostnímu řešení stavby místně příslušnému hasičskému záchrannému sboru kraje.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Před zahájením stavebního řízení stavebním úřadem si obstarejte veškerá potřebná stanoviska dotčených orgánů státní správy a ostatních účastníků stavebního řízení. Žádost o stanovisko k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení podejte osobně nebo písemně na příslušný úřad.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na územně příslušný hasičský záchranný sbor kraje (místně příslušný územní odbor územně příslušného hasičského záchranného sboru kraje), který je dotčeným orgánem státní správy v této věci.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požárně bezpečnostní řešení stavby zpracované oprávněnou osobou (projektantem), a to ve dvou vyhotoveních (jedno vyhotovení si ponechává dotčený orgán státní správy na úseku požární ochrany pro vlastní potřebu).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Posouzení dokumentace stavby v rozsahu požárně bezpečnostního řešení dotčeným orgánem státní správy na úseku požární ochrany nepodléhá správním ani jiným poplatkům.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Pro vydání stanoviska dotčeným orgánem státní správy platí lhůty obdobně podle správního řádu (v jednoduchých případech do 30 dnů od doručení žádosti).

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalšími účastníky jsou: místně a věcně příslušný stavební úřad, ostatní dotčené orgány státní správy (podle druhu a rozsahu stavby) a ostatní účastníci stavebního řízení (v případě pochybností o rozsahu účastníků stavebního řízení rozhodne věcně příslušný stavební úřad).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Stavebník je povinen splnit veškeré podmínky uvedené v rozhodnutí o vydání stavebního povolení. Splnění této povinnosti se ověřuje v rámci kolaudačního řízení.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.10.2004

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.