Městská část Praha 22
Nové náměstí 1250
104 00 Praha 114
Telefon: 271 071 812
E-mail: podatelna@praha22.cz
Zahájení projektu "Služby e-Governmentu v MČ Praha 22"
Dne 01. 11. 2014 byl zahájen projekt „Služby e-Governmentu v MČ Praha 22“. Cílem projektu je elektronizace veřejné správy pomocí využití moderních ICT v souladu se strategií e-Governmentu, které přímo zlepší přenos toku informací mezi občany a veřejnou správou.
Vážení občané,
v rámci 13. výzvy Operačního programu Praha Konkurenceschopnost byl 1. 11. 2014 zahájen projekt „Služby e-Governmentu v MČ Praha 22“. Cílem projektu je elektronizace veřejné správy pomocí využití moderních ICT v souladu se strategií e-Governmentu, které přímo zlepší přenos toku informací mezi občany a veřejnou správou.
Za tímto účelem bude v budově radnice (v prostoru po lékárně) vybudováno Otevřené informační centrum, kde bude instalováno PC s volným přístupem na internet, poskytovány další služby – podatelna, ověřování, Czech POINT a poradenství, a to v rozšířených úředních hodinách. Dále zde bude instalována interaktivní úřední deska, informační kiosek a vytvořena mobilní aplikace pro moderní komunikaci mezi úřadem MČ a občany.
Celkové výdaje projektu jsou ve výši 2 952 486,70 Kč, ze kterých bude 2 282 241,49 Kč uhrazeno z Evropského fondu pro regionální rozvoj a 201 374,25 Kč z rozpočtu hlavního města Prahy.
Ukončení projektu je naplánováno do 30. 9. 2015.
O jednotlivých etapách projektu vás budeme průběžně informovat.
Olga Jandová, tajemnice úřadu
Datum poslední aktualizace: 11. 7. 2016 8:48