Městská část Praha 22
Nové náměstí 1250
104 00 Praha 114
Telefon: 271 071 812
E-mail: podatelna@praha22.cz
Ztráta nebo odcizení důležitých osobních potřeb v zahraničí
3. Pojmenování (název) životní situace
Ztráta nebo odcizení důležitých osobních potřeb v zahraničí
4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
V této věci jedná občan České republiky, jehož důležité osobní potřeby se ztratily nebo byly odcizeny, případně (v jeho zájmu) jiná osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Občan České republiky se může obrátit na:
- orgány policie v místě svého pobytu,
- příp. zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Místní policie ani zastupitelský úřad České republiky (za svou součinnost v této situaci) nevybírají žádné poplatky.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou předem stanoveni; mohou však jimi být např. rodinní příslušníci či přátelé, jenž byli (na žádost postiženého občana) kontaktováni zastupitelským úřadem České republiky, osoby cestující s postiženým občanem, svědci, pojišťovna apod.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou zpravidla vyžadovány, žádána však může být součinnost postiženého občana (záleží na okolnostech konkrétního případu).
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Případný dotaz může postižený občan zaslat na e-mailovou adresu zastupitelského úřadu České republiky v zemi svého pobytu.
28. Popis byl naposledy aktualizován
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.