Městská část Praha 22
Praha 22

Odbor kanceláře úřadu

Odbor kanceláře úřadu

Odbor je výkonným orgánem tajemníka Úřadu.

Náplň odboru:

  • plní úkoly při krizovém plánování a hospodářko-mobilizační přípravě, vojenskosprávních záležitostech, materiálně technickém zabezpečení ochrany obyvatelstva, a při protipovodňových opatřeních
  • provádí veřejnosprávní kontrolu u příspěvkových organizací zřízených MČ a ostatních příjemců veřejné finanční podpory (dary, granty, finanční příspěvky a dotace) ve spolupráci s OE
  • plní úkoly vyplývající z funkce zřizovatele příspěvkových organizací včetně jejich financování a další úkoly stanovené vedením MČ a tajemníkem ÚMČ
  • organizačně zajišťuje společenské akce radních
  • zajišťuje veškeré sekretářské a administrativní práce pro radní
  • zajišťuje dodržování genderového mainstreamingu na svých úsecích
  • eviduje smlouvy a dohody uzavřené MČ a Úřadem
  • vede evidenci usnesení RMČ, ZMČ a zápisů jejich orgánů
  • spolupracuje v oblasti protidrogové prevence
  • zajišťuje agendu přestupků
  • eviduje  žádosti o informace, petice a  stížnosti  občanů
  • přijímá oznámení o pořádání veřejných produkcí
  • spolupracuje s kulturními, tělovýchovnými a mládežnickými spolky a církvemi 
  • spolupracuje při získávání grantů a dotací na kulturní činnost z HMP, MK apod.
  • zajišťuje kulturní a společenské akce pořádané MČ a Úřadem
  • zajišťuje propagaci kulturních akcí konaných na Praze 22
  • provádí periodické hodnocení práce ředitelů ZŠ, MŠ a ŠJ
  • spolupracuje při zajišťování podmínek pro plnění povinné školní docházky dětí s místem trvalého pobytu na území MČ Praha 22
  • zajišťuje podmínky pro předškolní vzdělávání v posledním roce před zahájením povinné školní docházky pro děti s místem trvalého pobytu v MČ Praha 22
  • vymezuje, aktualizuje školské spádové obvody
  • spolupracuje při zřizování školských rad při základních školách
  • spravuje počítačovou síť Úřadu
  • zajišťuje provoz dalších elektronických systémů Úřadu
  • zajišťuje správu farmářských trhů. Provozní řád ke stažení zde (formát pdf, velikost 2,13 MB)

Žádosti a formuláře naleznete zde.

Osoby

Petr Roman, Ing., MPA

vedoucí odboru

Kubšová Monika

organizační činnosti, exekuce, smlouvy

Milerová Ivana

asistentka místostarostky